Demo Site

sâmbătă, 12 iunie 2010

Renato Zero - Cercami (video + traducere)

Renato Zero - Cercami (caută-mă). Traducerea melodiei este făcută punând pe prim plan mesajul transmis, de aceea unele cuvinte nu sunt traduse cu semnificația lor inițială


Renato Zero - Caută-mă

Caută-mă, cum și când și unde vrei
Caută-mă, e mai ușor ca niciodată
Caută-mă, nu doar printre nevoi, tu caută-mă!
Cu dorință și implicare, reinventeză-mă !

Dacă mă vrei, atunci caută-mă mai mult
Mă voi întoarce, doar dacă te întorci tu

Am fost excesiv intruziv, o știu.
Clovnul dintodeauna, dar și asta este iubire
Viața asta ne-a marcat deja
Prea multe din adevăruri ce au rămas în interior
Azi ce efort se face, ca bucuria prefăcută, cât descântec în amar

Eu sunt aici, insultă-mă, rănește-mă
Sunt așa, tu acceptă-mă sau uită-mă.
Acum da, tu îmi vei zice ce om niciodată nu aștepți
Eu voi trăi nesiguranța ce-mi oferi
Sufletul meu, îl voi face să tacă și el
Dacă voi mai trăi în subteran...
Pentru totdeauna

Ai încredere, că au greutate anii mei
Ai încredere, surprize nu vei avea
Sunt cel pe care-l vezi, eu petenții nu am
Dacă mă crezi cu adevărat, să mă cauți nu înceta, nu.

Viața asta ne-a marcat deja
Insatisfacția a ajuns ușor aici
Așa de puțin capabili și noi
Să nu ne îndoim niciodată
De libertatea indecentă

Eu sunt aici, te voi urma, îți voi fi de ajuns
Nu voi rămâne o rezervă, asta nu
După tine, ce altă alternativă ne poate salva?

Rămân aici, riscând zilele mele
Incomod, da! Pentru că niciodată nu știu să tac
Acum știi, fără un motiv n-aș trăi

Oricum, caută-mă!
Caută-mă, nu înceta!

0 comentarii: