Demo Site

marți, 24 februarie 2009

Stau si iti plang urmele

Acum chiar ca-mi voi lua multe injuraturi si neh, poate unii vor avea o reactie cat se poate de reticienta, insa am facut si pasul acesta, iar pentru acesta imi asum toate responsabilitatea.
Prima manea pe blog-ul www.muzicadegay.blogspot.com a aparut, este vorba de o melodie a lui Nicolae Guta. Chiar daca sunteti impotriva acestui gen, consider ca merita sa dati putina atentie textului melodiei ce urmeaza:

Nicolae Guta - Stau si iti plang urmele

2 comentarii:

Feel the Betch spunea...

îmi pare rău dar nu pot, chiar nu pot să ascult melodia. poate că tu ai dreptate, poate că versurile or fi frumoase, dar încă de când aud primele acorduri ceva din interiorul meu îmi spune să opresc tortura. o să încerc să caut versurile melodiei să le citesc, poate or să-mi placă ...

Stoicescu A. spunea...

Da, te inteleg.... dragoste cu sila nu se poate heheheheh :P Sper ca macar celelalte melodii ti-au placut... sau macar una dintre ele