Demo Site

joi, 19 februarie 2009

Biagio Antonacci

Nu am fost si nici nu sunt un super fan Biagio Antonacci, insa nu mi-am imaginat vreodata ca poate avea si melodii asa frumoase cum sunt cele ce urmeaza sa vi le prezint:

Biagio Antonacci - Le cose che hai amato di piu
(lucrurile ce le-ai iubit mai mult)
-melodia aceasta am descoperit-o de curand, stiam ca Antonacci are texte deosebite, dar nici chiar asa ...



Biagio Antonacci - Cercasi disperatamente amore
(Caut disperat iubire)
-unul din cantecele in care ma regasesc complet, este foarte trist textul acestui cantec, iar refrenul seamana a fi o strigare disperata dupa iubire.



Biagio Antonacci - Non parli mai
(nu vorbesti niciodata)
-este prima melodie de-a lui Biaggio ce am auzit-o, atunci am inceput sa mai caut si altele dat fiind faptul ca am ramas placut impresionat de modul in care acesta reda realitatea sentimentala.



Biagio Antonacci - Volevo solo dirti che
(doream sa-ti spun doar ca)
-prea multe nu pot sa va zic de melodii asta,stiu doar ca am gasit-o in timp ce cautam videoclipurile pentru blog.



Biagio Antonacci & Laura Pausini - Tra te e il mare
(intre tine si mare)
- stiu melodia de mult timp, e una din cele mai frumoase melodii ale Laurei, insa compusa si dedicata de catre Biagio Antonacci artistei ce s-a consacrat si prin hit-uri ca "Strani amori" sau "La solitudine".

0 comentarii: